Wednesday, January 14

boyfriend....

jangan percaya pada lelaki.......
lelaki memang tak boleh di percayaiiiiii
lelaki dayus sabab selalu pukul wanita!!!!!!
mula nya macam ini''''''
waktu baik punya jiwang....kalah penyanyi yang nyanyi lagu jiwang
I LOVE U......U LOVE ME TOO
POYO TULLAHHH
ekkk jangan percayalah dengan lelaki itu semua cuma helah dia sahaja
penah jadilah dulu
ini yang nak cerita kat korang semua...
adalah seorang mamat 2 dah la jiwang karat.......
bile gaduh dengan makwe dia punya lah memujuk kalah filem HINDUSTAN
TAPI BILE DAH DAPAT APE YANG DIE NAK
menangis tak berlagu lah perempun ituu
jadi jangan lah percaya kat sepenuh kat lelaki....sedikit pun tak payah.....
kerana lelaki hanya baik di luar.....tapi buruk kat dalam

kesudahan nya yang terbaik adalah suami anda.....
jangan mudah terpedaya kkkk.

salamesrabadi selamanya
arrdy

20 comments:

  1. daya sori ar aku tak p besday party uma ko ari 2.aku ader kat jb ar...pape pown aku arap ko akn jmpe gan laki yang terbaik..k smile alwezz..!!

    ReplyDelete
  2. apekemendenyer yg ko merepek ni??
    x sume lelaki camtu...
    kdg² pompuan yg cenggitu...
    anyway, ak turut simpati r ngn blog ko ni..hehe
    jgn mare nnt cpt tua

    ReplyDelete
  3. sesungguhnyer manusia memang diciptakan laki2 dan perempuan...so,msg2 mmg ade wat slap,sbg hamba Allah,baiki diri kite ke arah lbih baek..........adeq!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. "lelaki dayus sabab selalu pukul wanita!!!!!!"bila lak aku pukul pompuan???
    wtf!jgn blame kat suma lelaki.aku lelaki gak.just blame to urself.tepuk dada tanya selera!~.~

    ReplyDelete
  5. relax ar brader...aku tau ko bukan jns laki camtue...

    ReplyDelete
  6. rmai btol bangkang ko pnyer blog nie daya..pape pown ko amek r nsht adeq 2..ALLAH 2 adil..there something wait for u out there..juz believe it..ok!!k roger n out!!

    ReplyDelete
  7. best la korang sebenarnya aku waktu ini gaduh dengan balak aku itu yang aku geram jadi aku tulislah macam-macam...
    jangan marah law terasa itu maksudnya korang ada lakukan perkara itu kkkk
    thanks for your comment

    ReplyDelete
  8. laa,marah pakwex ko smpai wat blog???ahahaa.nsb baek aku lum ade pengalaman lg...tp,segan ar nak wat blog,biarlah rahsie........uhu

    ReplyDelete
  9. poyo sungguh adeq.....
    aku biasalah biar orang cakap sediakan payung sebelum hujan.
    jangan dah terkena baru nak menyesal....
    jaga lah diri andah sendiri dan bukan tanggungjawab orang lain..........

    ReplyDelete
  10. bagi korng yang sedang membaca aku nasihatkan jangan bergaduh kat blog aku ini jeeee
    aku nak korg semua beringat sebelum terkena itu aje kkkkk
    majulah daya untk blog ini jeeeeeerrrrr

    jangan marah-marah nanti cepat tua tau............
    hehehehehehehehehe

    ReplyDelete
  11. weyh.
    ni bkn chatting room.
    jgn nk ber chat plak k.
    aku wat kan chat room tuk korang ti korang sembang la puas2..wuahahaha.
    aku paling cool dlm comment list ko ni kan tuan rumah?
    lol!!

    ReplyDelete
  12. poyo ar ah cottt
    ko pandai gak madah-madah sekarang ini
    dari mane ko dapat arrr
    aku sulut ko dalam selut lumpur....
    jadikan semua sebagai kenangan dalam blog aku
    hehehehehehehe

    ReplyDelete
  13. ala...bosan ar,kat sini ar nak luahkan kebosanan...

    ReplyDelete
  14. blog tuk kelas d1s1 ka ni? rofl~!

    ReplyDelete
  15. sukehati koranglah nak tulis ape pun kat blog n...
    janji tak mencarut yang bukan-bukan sudahlah kkkkk
    best of luckkkkkk
    caya la korang
    yang best ada hadiah

    ReplyDelete
  16. wat masa ni acot bersaing dengan adeq untuk menang hadiah dari arrdy iaitu berus gigi.....
    try your best kkkk
    gud luck

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. lawan ngan acot??aku kalah ar beb,die pndi mengarang ayt baek punyerr..aku tak geti..uhuhu

    ReplyDelete
  19. aaa? tarik je rambot balak ko tue... ngeee

    ReplyDelete
  20. abang long thanks kkk,dah tunang pun tak lame ag dtg arrr

    ReplyDelete