Monday, October 12

SALAM TERAKHIR


sampaikan salam buat semua
salam terakhir salam teristimewa
kepada kau yang ku sayang
pada teman yang ku kenang
pemergian ku ini tak dirancang

usah bertanya mengapa aku
mengucap salam terakhir kepada mu
kerna waktu berputar
bimbang tak berkesempatan
mengirimkan kerinduan terhadap mu

demi sebuah kenyataan
yang amat menyakitkan
aku yang tidak berdaya
hanya berserah padanya

salam akhir
salam yang teristimewa
bersama nya ku bermahon keampunan
bisa menyangkal terperi kebahagian kepadamu

andainya aku punya waktu
masih ku ingin mengulangi semula
saat indah bersama mu
sayang tak berkesempatan
abadikan saja salam ku ingatan
salam ku yang terakhir....

SALAMESRABADI SELAMANYA

ARRDY..

2 comments:

  1. aku tdak tahu mengapa kau pergi tiba2..da byk msj aku bg bertanyakn sebabnya..harap2 1 day nati ko gtaw ar aku sbabnye ea..k hope u hepi in yor life....

    ReplyDelete
  2. ade dok lagi admin blog ni...??
    ingat nk mai ambik berkat dulu sebelum pergi...
    haha..

    ReplyDelete